diumenge, 17 de maig del 2009

Fin de setmana per oblidar

El que mal comença mal acaba.

El fin de setmana pintava molt be. El dissabte pel matí encierro a Villareal (el primer i últim “entreno” abans de Sant Fermín) i el diumenge cursa de Paüls (últim entreno llarg i per la muntanya abans del dia 24)

Tot i pintar molt be, vaig començar-lo en un petit ensurt a Villareal i l'he acabat en un “susto” de veritat entrenant-me per les muntanyes del nostre poble en mun tiet Paco, l'Enric i el Joan (que vol anar de tapat, però ja el coneixem, jeje)

El del dissabte va ser una "caiguda" sense conseqüències, la primera en un encierro, i el de avui ha sigut un esguince que m'ha fet posar el turmell dret com una pilota de futbol.

La idea de avui era fer tot el recorregut de la cursa a un ritme suau per a “conèixer” el circuit. Al final no s'ha pogut fer el que estava previst degut al meu turmell. Ens hem deixat de fer la nova pujada a la punta de l'aigua i el Joan Gran, però tot i això hem fet una bona volta.
Les muntanyes per on transcorre la cursa estaven plenes de gent de la UEC marcant el circuit, persones fent excursions, algú entrenat-se, cabres, gossos i varies motos interrompent el “soroll” de la natura.

Dos mesos entrenant-me 4 dies a la setmana: corrent, fent ciclisme, muntanya, etc. tirats per la borda per un descuit el dia que anava per la muntanya més relaxat i a un ritme més baix.
Sempre he patit del turmell dret, els esguinces són una cosa normal en mi, però aquest any la cosa pareixia diferent i no havia tingut cap ensurt, fins avui. Baixant del Piló de Montsagre he tingut el primer avís i anant cap a les creuetes de Lloà he tingut el definitiu. Feia dies que m'anava pel cap posar-me una tobillera o algun altre remei per si las moscas... però be, ara ja no si pot fer res i el “mal” ja està fet.

El diumenge que be faré la carrera d'una altra manera, treballant en la xaranga. Em cansaré bufant, però la cosa no serà tant pesada com fer els 23 km de la cursa, xD.

Era i suposo que hagués sigut el meu millor any, ja que físicament estava prou be i estava molt mentalitzat en fer-la.
El dijous vaig anar a fer el meu circuit típic (font de Montsagre, mola grosa, piló de Montsagre, Mola Atans, Gilaberta i Paüls) en angines, mal de cap i costipat i vaig arribar al Piló en 1 hora i mitja i sense forçar la màquina. Tot eren bones sensacions i estava convençut de baixar-la de 3 hores però això fins l'any que be no ho podré aconseguir, xD.

Espero que la cursa sigui tot un èxit i que els meus companys de batalles de avui (Enric, Paco i Joan) els vagi molt be la cursa i que seguim repetint les sortides, però en un pelin més de ritme que sinó porto massa energia acumulada i em lesiono en qualsevol tonteria, jajaja.

Ale i fins la pròxima

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, espero que et recuperis aviadet del turmell, i t'animis a fer la fredes-Pauls!!
Bé, esta semaneta encara faré algun entreno fortet i bici i un poquet de gim. i sobretot cuidar l'alimentació. ens veiem diumenge!! salut
Joanot

Enric Adell ha dit...

El turmell encara pareix una pilota de futbol, sembla que m’hagin picat 10 mosques negres, jeje.
No se si m’animaré per la de Fredes-Paüls perquè estava mentalitzat en fer la cursa i la nocturna no, però ja veurem, tot depèn del turmell. Que em penso que em donarà uns quants dies de faena.

Jo sempre la cuido l’alimentació, intento sempre quedar fart, xD.

Fins el diumenge i no apretes molt que ara el mal ja està fet!!!

Anònim ha dit...

Calla calla, que soc com los crios i cosa que veig cosa que vull. Disabte passat vam anar a veure l?ironcat a l'Ampolla, triatló de distancia ironman!! i me volta pel cap fer la etapa de la cursa del llop que consta de fer los 180km de bici... ja vorem però de moment a entrenar!! Joan

Enric Adell ha dit...

Jejeje, no pares tu.
Jo no he vist gaire cosa esta setmana, però porto mono d'entreno, jajajaja.
Acostumat a entrenar 4 dies duret ara no mi trobo.
Entre que tinc exàmens i que no puc fer gaire cosa, tot i que el turmell cada vegada "està millor", tic dels nervis.
Jo a Tarragona com a molt feia 50 km en la bici i ja acabava asclat, imaginat 180 km!!!
Però suposo que en bici de carretera no deu ser tan pesat com en Mountain-bike.
Sort per al diumenge! jo no correré, però igual agafaré el dorsal 93, xD.
dew