dilluns, 8 de març del 2010

Per damunt la neu...

Ha sonat el despertador a les 8’30 i he fet el mateix de sempre: mirar la temperatura exterior (0,5 graus), agafar un actimel de la nevera i beure-me’l al sofà, però quan he mirat per la finestra…he vist totes les teulades nevades!!! I m'ha tocat canviar els plans, no podré agafar la bici perquè en este fred me quedaré congelat.
Ha anat passant la estona i al final he decidit sortir a pegar una volta, però corrent. Des de la cursa de Miravet que no havia fet res perquè encara tinc 2 blaus al turmell i em fa un mica de mal, però avui tenia ganes de fer exercici.
M'he tapat asta les orelles i a fer quilometres en precaució. No volia forçar gaire perquè tenia temor de fer-me mal, però a mesura que anaven passant els minuts les sensacions eren bones.
Però el millor d’avui no ha sigut que el turmell no m’ha fet mal, sinó haver fet la major part de l’entrenament corrent per damunt la neu, en alguns llocs gel. Unes sensacions diferents i un paisatge molt més pintoresc al habitual.
Al final he fet una mica més de 10 km, en un desnivell acumulat d’uns 700 metres i un desnivell positiu de 350 metres. M’ha costat una hora exacta, surt una mitjana de 6 minuts el quilòmetre.
Conclusió: content per haver fet un bon entrenament i perquè segueixo progressant adequadament, xD

Salut i cames